Uusi blogi vanhan ja vaaralliseksi käyneen tilalle.
Päätin kun lopetin vanhan että aloitan tämän uuden täysin uudella tavalla.
Jotenkin niin että siihen liittyy sana "matalaprofiili"..mutta miten..

En tiedä..Enkä jaksa..Todennäköisesti vaihdan tasa blogia jossain vaiheessa jahka tässä ensin keksin vain että miten sen saa toisenlaiseksi ja että se samalla palvelisi siinä mielessä mihin sen tarkoitan.

Joten olkoon.
Jatkan siittä mihin jäin.
Tosin en muista mihin jäin,mutta kuitenkin.,

.

Elän uskomatonta aikaa.
Ambulanssissa.
Herranjestas sentään mihin asti sitä on oikein päästy ja mistä sitä on tultu

Ensimmäinen viikko oli tuskaa.
Mokailin ja olin todella hermona,.
Ensimmäisenä päivänä ehdin vain kätellä ohjaajani kun heti tuli hälyytys ja olinkin jo autossa.En pystynyt keskittymään yhtään,,hoin vain mielessäni tyyliin että oon lanssissa,mä oon lanssissa ,oon lanssissa..

Sitten kun ensimmäisen viikon jälkeen lopetin sen stressaamisen ennen tapauksia niin alkoi sujumaan.
Tieto on olemassa päässä,eikä sitä tarvitse kelailla etukäteen.
Sotkee vain kaikki.
Voin sanoa että rakastan tätä työtä ja haluan tehdä sitä enemmän kuin mitään.

Polilla olostakin pidin,ja luulin että se on se mun juttuni,mutta kyllä tämä voittaa sen.
Itsevarmuus ja itsetunto on aivan huipussaan kun kokee onnistumisia ja tekee oikeat toimenpiteet itsestään.

Mitkään vanhan elämän jutut eivät tule mieleenkään,kun on työssä mistä nauttii..
Eikä nämä uuden elämän mokailut ole ajankohtaisia enään.


Samassa paikassa missä olen on tämä luokallani oleva työparini M.
Tämä hurmaava ja puoleensavetävä nuorinainen joka oli ennen harjoittelua kuin magneetti.

Viimeisenä kouluviikkona hän vain räjäytti pankin ja ikään kuin iski puukolla suoraan sydämeen kertoen olevansa uskovaisesta monilapsisesta perheestä
Ajattelin että ok..sen kanssa kyllä pystyy elään-

Kysyin että miten tämä näkyy sinun elämässäsi.
Hän sanoi että no esimerkiksi siten että olen neitsyt..
Puukko kääntyi haavassa lisää.

Kaikki seksuaalisuus kuoli hänessä samantein.
Tosin mitä sitten.-
Hän on vain työparinin kipsauksessa.

Olen mesessä jutellut hänen kanssaan iltaisin.
Uskonasioista ja muista ja kertonut oman stoorini silloin joskus kun uskoa tarvitsi kun ei voinut kävellä pitkällekkään ilman tukea..

Häntä naurattaa paljon kun puhun eri uskon suuntauksista tuotemerkkeinä.
Kysyin häneltä että mihin tuotemerkkiin sinä kuulut.
Hän on Lestadiolainen.

Mutta ok tapaus on silti.
Harmi että koen vain kokoajan hänen elämänsä haaskaukseksi.
Kun niin energinen ja seksuaalisesti vetovoimainen ihminen ja sitten pitää ihmisten keksimiä sääntöjä noudattaa jotka estää elämästä.

Tosin hän ei sitä niin koe.
Vain minä.


Exäni T otti yhteyttä maililla.
Oli löytänyt vanhan blogini.
Sanoi että harmi että minä pidän häntä dorkana,mutta en koskaan oppinut tuntemaan häntä.

Ihmettelin että mistä se niin luulee.
Hän myös ehdotti että voitais mennä joskus baarissa käymään.
Samalla hän pohti pitkällä kirjoituksellaan että mahdan saada naisia  kun on tuollainen tausta,että hän ei ymmärrä naisia jotka haluavat hoivata jotain narkkariäijää..

Voi morjes..

Eli tulkitsen sen niin että hän haluaa tavata,mutta älä vain luule että meillä olisi mitään.
Sekä että hän haluaa tavata että voi sitten itsekseen todistella että kuinka huonosti minulla menee ja kuinka epävakaa olen,että huh..T on vähän sellainen..

Kuitenkin vastasin hänelle ja kerroin miten minulla menee ja että kyllä minustakin olisi mukava nähdä pitkästäaikaa.
Ilmeisesti oli liian tasapainoinen vastaus ja ilmeisesti minulla menee liian hyvin,koska hänestä ei kuulunut enään yhtään mitään.-


Ennen kyllä tuo taustani oli ihan ensimmäinen asia joka piti kertoa jos jonkun tapasi.
Nyt jos jonkun tapaisin niin se olisi jotain muuta.
En tiedä jäisikö jopa kertomatta.
Ei ole tarvetta enään.

Mutta toisaalta on kuitenkin klinikka että se täytyisi jotenkin kertoa.
H:lle en sitä kehdannut kertoa vaan hän itse kysyi kun oltiin vähän aikaa tunnettu että eikös se sinun hoitosi ole sellainen....



Oltiin muuten ihanan tyttöystäväni kanssa tänään elokuvissa.
Olen nyt muutenkin hänen luona torstaista asti ollut.
Huomenna menen kotiin.

On olemassa toinenkin sananniminen..
Hän luki myös vanhaa blogia.
Hölmöilin hänen kanssaan toissaviikonloppuna ja tuntuu että minun saman nimiseni ei ole ansainnut minua.
En tiedä miksi niin tein,.mutta tein kuitenkin.

Tämän jälkeen tämä toinen on kysellyt että koska katsellaan leffaa ja kysyipä jopa ihan suoraan että jättäisin omanii ja ottaisin hänet..

Olen väistellyt tuota leffa juttua ja siihen seurustelun aloittamiseen vastasin ihan suoraan että en todellakaan ala järjestämään mitään suhdekriisiä elämääni.
Hän itsekkin seurustelee,ellei peräti naimisissa,mutta hylkäsi ukkonsa joka on italialainen ja tuli takaisin suomeen.

Sovimme minun omani kanssa että menemmä kihloihin aprillipäivänä.
Saa nähdä.
Olen mukana ainakin nyt ihan täysillä.


Klinikka kostaa minulle hölmöilyni ja kutsuu minua seulaan joka viikko,vaikka olen töissä.
Siinä on sumplimista.
Odotan innolla sitä uutta ihonalaista implanttia että ei ole niin riippuvainen joka viikkoisesta käynnistä klinikalla.
Voisi sitten vaikka vähän reissata.

Poljin tänään  kuntopyrää ja Mulkero näytti taas olevansa järjen jättiläinen.
Se tuijotti poljinta jota poljin aikansa ihan transsissa kunnes sitten oli pakko työntää se pään sinne väliin.
Kuului vaan että KOPS ja mulkero katosi kuin tuhka tuuleen..En ole nähnyt sitä vieläkään mutta kuulemani mukaan on elossa.

Vieläkin sitä aristelee kirjoittamista,mutta kyllä tämä tästä lähtee.
Kaikkea ei voi kirjoittaa,mutta jotenkin nekin asiat täytyy ilmaista.
Vaikka sitten salakielellä.

Nyt tosin olen unelmahommissa ja kaikki menee loistavasti,ellei tyttöystävälläni ole sitten jotain toista,jota asiaankuuluvasti epäilen omistushaluisena ja mustasukkaisena rapumiehenä jolla on vain yksi nainen elämässä joka on tietenkin äiti.