Vähän taukoa tässä.
Ollut niin stressaavaa tämä elämä.
Viimeinen harjoittelu ja kaikki.

Tosin hoitoni siirretään kaupungille.
Kaupunki halusi että siirrettävät on sellaisia asiakkaita jotka ovat edistyneet ja käyvät esim töissä.

Kuitenkin kaupungilta pitää lääkkeet hakea ennen kolmea..joten itselläni päivätyön tekeminen esim lanssissa on mahdotonta.
En ole ainoa samasta ongelmasta kärsivä.-

Siirtoneuvottelu oli erittäin irvokas näytelmä.
Niin siellä vain hehkutettiin kuinka loistavasti menee ja samalla vesitettiin minun työnteko mahdollisuuteni paikoissa mihin olen tähdännyt monta vuotta.

En edes tajunnut mitä tapahtui ennenkö vasta kotona.


Nyt olen viimeisessä harjoittelussa.
Kiusallisen sosiaalinen paikka.
Osa hoitajista on tosi mukavia ja pari sellaista jotka eivät osaa suhtautua ja pari todella mulkkua.

Eräs näistä viimeksi mainituista on loukkaantunut verisesti kun yllätyin siittä että hän on minua nuorempi.
Lipsahti että oho,,luulin et oot joku kolmevitonen.

No se on sellaista.

Muuten ei elämään kummempaa.

H:n luona en paljon ole ollut,.
Hän soitti ja kertoi että olenko vaihtanut vessan lampun siellä,kun se on muka vaihdettu.
Taitaa olla ihan omat vaihtajat sillä.-

En tiedä.
EI jaksa kiinnostaa.

Kun nyt vain saisi näytön suoritettua niin olisi koulut siinä.
En voi sairastua tai vammautua kun sitten kaikki ihmiset kenen kanssa tehnyt töitä ja sitten hoitaisivat minua näkevät taustani.
Varsinkin kaupungilla nyt kun hoitoani aletaan kirjaan samalla ohjelmalla.

En kyl jaksa siittäkään välittää.

Olen myös päättänyt että alan omin luvin laskemaan annosta ja yrittämään irrottautumista hoidosta.
Nyt kesän aikana.
Ennen kun laskenut omin luvin se menee helposti ikään kuin vahingossa katulääkkeisiin.
Se on taas toinen juttu se,jota en nyt jaksa ruveta ruotimaan ja selittelemään.

Omin luvin nyt kuitenkin sen takia että voin koska tahansa nostaa sen takaisin,ilman että joudun keksimään siihen syitä,kun ja jos en voi todellisia syitä rangaistuksen pelossa kertoa.

Klinikka kusi minun pitkän tähtäimen projektini ja nyt on minun vuoroni kusettaa klinikkaa.